I made this widget at MyFlashFetish.com.

:D

its not the best thing that i could say . but i'm just wanna say . i love all of my friend . altought sometimes they doing bad to me . but i'm just fine . friend is one of the most important thing to me . without them , i will feel lonely altought i hve my lovely family .

About Me

My photo
heyy.what are u looking at hah?its me:D -single =))

Thursday, January 13, 2011

the STARTER

SUATU PERMULAAN

selepas pemergian beliau..
hidup tak mnentu..
demam ttba jaa..
ckp kcewa..
tapi aq yg bodoh..
pi mntak breakk..
adeii..


lpas kluaq hospital pgi tadi
8.45 a.m 
14-1-2011

aq mmang sah2 dah tak bleh lupakan dya..
tapi xpa..
aq akan jadikan dya pndorong smgat aq ntok blajaq.
skrang ni aq dah mula sedar
skrang ni smua itu..
boleh mnjatuhkan aq dan juga menaikkan aq..
so,aq akan always sayang dya..
trpulang la pda dya..
nk syang aq ka dak..
dialah inspirasi aqq :D





your writter,
aniqazfaradnan :)

No comments:

Post a Comment